ArabicEnglishHebrewRussian

הצטרפו אלינו

והשארו מעודכנים תמיד

האקדמיה-לאמנויות-הבמה-ומדיה-חיליק-כהן

הודעה לציבור: "האקדמיה לאומנויות הבמה והמדיה (TalenTeam️ טאלנטים)" פועלת בניגוד לחוק, 'המגן' פתח קו חם.

בית הספר "האקדמיה לאומנויות הבמה והמדיה (TalenTeam️ טאלנטים)" עובר על החוק בצורה גסה.

בית הספר למשחק "האקדמיה לאומנויות הבמה והמדיה (TalenTeam️ טאלנטים) משתמש בשם "האקדמיה" באופן בלתי חוקי, לצורך העניין בית הספר לא קיבל אישור לשימוש בשם "האקדמיה".

"האקדמיה לאמנויות הבמה והמדיה" עוברת על החוק ומבצעת הטעיית הציבור, למעשה עבירה על החוק המועצה להשכלה גבוהה, תשי"ח-1958 – קרא עוד.

פירוט החוק:

21א. (א) לא יפתח אדם ולא יקיים מוסד, ולא יפרסם פתיחתו או קיומו, אם המוסד לא הוכר לפי סעיף 9 והוא מעניק, או מבטיח להעניק, תואר אקדמי או נקודות זכות לקראת תואר אקדמי, אלא אם ניתנה למוסד תעודת היתר מאת המועצה (להלן – היתר).

צו סגירה מאת בית-המשפט

21ז. מוסד שנפתח או מתקיים ללא היתר כאמור בסעיף 21א או ללא רשיון כאמור בסעיף 25ג, רשאי בית המשפט המחוזי, על פי בקשת היועץ המשפטי לממשלה, לצוות על סגירתו במועד ובדרך שבית המשפט יקבע, ובלבד שצו הסגירה לא ייכנס לתקפו לפני תום שלושים יום מתאריך הצו.

כינויים הטעונים אישור

21ח. (א) לא ישתמש מוסד חינוך באחד הכינויים האלה – אוניברסיטה, טכניון, מכון טכנולוגי, פקולטה, אקדמיה, בית ספר גבוה, מכללה אקדמית, השכלה גבוהה או חינוך גבוה – בין בנפרד ובין בסמיכות, ובין בצירופו, כשם או כתואר, לכינוי אחר, בין בעברית ובין בלועזית, אלא אם המוסד הוכר לפי סעיף 9, או שהכינוי ניתן לו בחוק או שקיבל עליו אישור מאת המועצה להשכלה גבוהה.

(ב) לא ישתמש מוסד חינוך בכינוי שיש בו כדי להצביע על היתר, הכרה או רשיון לפי חוק זה, אלא אם קיבל היתר, הוכר או קיבל רשיון, לפי הענין.

(ג) המועצה רשאית לאחר התייעצות עם ועדת החינוך והתרבות של הכנסת, לקבוע כללים לאישור כינויים.

(ד) על אף הוראות סעיף זה, מוסד בעל רשיון, כאמור בסעיף 25ג, רשאי להשתמש באחד מן הכינויים המנויים בסעיף קטן (א), ובלבד שיקדים לו את הכינוי שלוחה או סניף.

• בתאריך 20.06.2023 המגן, ארגון שחקני התיאטרון והקולנוע החליט להעניק סיוע משפטי לכל תלמיד/ה של "האקדמיה לאמנויות הבמה והמדיה", לצורך העניין כל תלמיד או תלמידה אשר למד/ה ב 7 השנים האחרונות בבית הספר רשאי/ת לפנות לארגון 'המגן' לקבל סיוע משפטי ללא עלות (בכל נושא אשר שייך לבית הספר או מורים או הבעלים) – ארגון יבדוק את כל הפניות.

לפניות: info.hamagen@gmail.com

ארגון המגן דורש מ"האקדמיה לאמנויות הבמה והמדיה" באופן מיידי לשנות את השם של בית הספר על מנת להפסיק לצבוע הטעית הציבור.
• בתאריך 20.06.2023 ארגון השחקנים הגיש תלונה למועצה להשכלה גבוהה.

 

• בתאריך 20.06.2023 ארגון השחקנים הגיש תלונה לרשות להגנת הצרכן.


בתאריך 20.06.2023 אתר "מעקב" פרסם תחקיר על בית הספר, "באקדמיה לאמנויות הבמה והמדיה" יש שרשרת הבעיות, כמו: עבודה על החומרים מטרידים ועוד – קרא את התחקיר (לחץ כאן).

ועד 'המגן' החליט לפתוח קו חם, אנו נבדוק את הפניות: info.hamagen@gmail.com


 

בתאריך 21.06.2023 'המגן' שלח דרישה לבית הספר לשנות את שם העסק:

לצפייה במסמך – לחץ כאן

שתפו לחברים

שיתוף ב facebook
שיתוף ב whatsapp
שיתוף ב linkedin
שיתוף ב pinterest
שיתוף ב email